STOP! Access Denied

သူ႕ကို ဘယ္ေလာက္ထိမ်ား မုန္းသလဲဆိုရင္ဗ်ာ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ သတ္ပစ္ရမလဲ၊ အဲဒီ အထိေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစား ခဲ့တယ္၊ မုန္းတယ္ဗ်ာ မုန္းတယ္၊ စဥ္းစားၾကည့္ေလဗ်ာ၊ လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ လူဦးေရ ၅၆ သန္းရွိတယ္၊ လိုရင္လည္း လိုမယ္၊ ပိုရင္လည္း ပိုသြားမယ္ေလ၊ အဲဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မေျပာနဲ႔ လူမႈ ၀န္ထမ္းနဲ႔ ကယ္ဆယ္ေရး ဌာနမွာေတာင္ ဒီစာရင္း အတိအက် ရွိခ်င္မွ ရွိလိမ့္မယ္ ထင္တယ္၊ ကဲအဲဒီထဲမွာမွ လက္ရွိ အင္တာနက္ေတြ၊ အီးေမးလ္ေတြ သံုးေနတာကို ထပ္ခြဲျခားၾကည့္မယ္၊ ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံတည္ ရွိေနတဲ့ အေရွ႕ေတာင္ အာရွမွာ ျမန္မာႏုိင္ငံက အင္တာနက္ အသံုးျပဳသူႏႈန္းဟာ ၁၀ ႏိုင္ငံရွိတဲ့ အနက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္ အနည္းဆံုး နံပါတ္ 7 ဒါမမဟုတ္ 8 မွာ ရွိေနလိမ့္မယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေအာက္မွာ လာအို၊ combodia တုိ႔ေလာက္ဘဲ ရွိလိမ့္မယ္၊ ဒါေတာင္ လူဦးေရ အခ်ိဳးခ်ေၾကးဆိုရင္ သူတို႔ႏွစ္ ႏုိင္ငံက ကၽြန္ေတာ္တို႔ အထက္ ကိုျပန္ေရာက္ သြားမယ္ ထင္တယ္၊ ဒါက လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ့္ သံုးသပ္ ခ်က္မွာ မွားတယ္ထင္ ရင္လည္း ေဆြးေႏြးလို႔ရပါတယ္၊ ရွင္းရွင္းေျပာရင္ ျငင္းလို႔ရတယ္ေလ၊ ဒါမ်ိဳးကို ကၽြန္ေတာ္စိတ္၀င္ စားတယ္၊ ကဲ လိုရင္းကို ျပန္ဆက္ၾကတာေပါ့၊ ဒီ STOP ဆိုတဲ့ စကားလံုးဟာ ေတာ္ေတာ္ေလး အက်ိဳုးသက္ ေရာက္ တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္၊ သူကို အမ်ိဳးမိ်ဳး ဖြင့္ဆိုလို႔ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ရွိ ျမန္မာ ႏုိင္ငံက အင္တာနက္အသံုးျပဳသူေတြ တစ္ခ်က္ေလး မွားရိုက္လိုက္ရင္ the page cannot be found ရပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မွားလို႔ေပါ့၊ ကဲ အမွန္ကို ရိုက္လိုက္ၿပီ stop ,access denied တဲ့ ဘယ္ေလာက္တင္း ဘို႔ေကာင္းလယ္၊ အဲဒီ stop ေတာင္ ႏွစ္မ်ိဳး ႏွစ္စားကို လက္ရွိ အြန္လိုင္း ေတြမွာ ခြဲျခားထားတာကို ေတြ႕ရပါတယ္၊ ဘာလိုခြဲျခားထားတာ လဲဆိုေတာ့ access denied , this site is blocked by mpt OR access diend by bagan cyber tech ဆိုလားဘဲဗ်ာ၊ မတူတာဘူး ဆိုတာကိုေတာ့ သိတယ္၊ ဒါဆိုဘာဆက္လုပ္ရ မယ္ဆိုတာ ကိုေတာ့ အသံုးျပဳသူေတြ ေကာင္းေကာင္း သိသြားပါၿပီ၊ ရွင္းလင္းေလးဘဲ close OR back ေပါ့ဗ်ာ၊ ဒါႏွစ္ခု ဘဲရွိတယ္၊ ဒါမမဟုတ္ ခင္ဗ်ားက network admin တေယာက္၊ ဒါမမဟုတ္ tech တေယာက္ ဆိုရင္ေတာ့ တမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆီမွာ ဒီဆိုင္ဘာနဲ႔ ပတ္သက္တာ ေတြဟာ ဘယ္ဟာက ေကာင္းတယ္၊ ဘယ္ဟာက ဆိုးတယ္ ဆိုတာကို ခြဲျခားထားတဲ့၊ ထိန္းခ်ဳပ္ထား တယ္ဆိုတဲ့ ဟာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမ်ားျပည္သူ ေတြ မသိေသး ရင္လည္း တမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ၊ ကဲထားပါေတာ့ ၊ စိတ္မရွိနဲ႔ စာဖတ္သူႀကီးေရ၊ လိုရင္းက ေပ်ာက္ေပ်ာက္ သြားတယ္၊ အဓိက ဆိုလိုခ်င္တာ ကေတာ့ လက္ရွိ အေနအထားမွာ အင္တာနက္ အသံုးျပဳသူေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ ေသာင္းဂဏန္း ေက်ာ္ေက်ာ္၊ သိန္းဂဏန္း ၾကားစာ ေလာက္ဘဲ ရွိမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ ပါတယ္ဗ်ာ၊ ဒါေတာင္ အျမဲတမ္း အသံုးျပဳသူေတြနဲ႔ မၾကာခဏ အသံုးျပဳသူေတြ အားလံုးေပါင္းဟာ အင္မတန္းမွ နည္းပါးေနပါး ေသးတယ္၊ international ကို ကၽြန္ေတာ္မေျပာလို႔ပါဘူး၊ neighbour country အေနနဲ႔ ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ အိမ္နီးခ်င္း ကုန္းတြင္းပိတ္ႏုိင္ငံျဖစ္တဲ့ လာအို ကလႊဲရင္ က်န္ႏုိင္ငံေတြရဲ႕ ေအာက္မွာ ရွိပါတယ္၊ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက နည္းပညာမဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးေသး လို႔လဲျဖစ္မွာပါ၊ ဖြံ႕ၿဖိဳးဆဲ ႏုိင္ငံတခု အေနနဲ႔ ဆိုရင္ေတာ့ ဒီႏႈန္းထားဟာ မဆိုးလွဘူးလို႔ ဆိုရမွာပါ၊ ဒါေပမယ့္ ဒီဟာေတြကို ေက်ာ္ၿပီးၾကည့္လိုက္ရင္ လက္ရွိ အေနအထားမွာ ေတြ႕ၾကံဳေနရတာ ဟာ အင္မတန္မွ ကို စိတ္ပ်က္ဘြယ္ ေကာင္းေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္တု႔ိရဲ တိုးတက္ေနတဲ့ နည္းပညာ ကြာဟမႈကို ပိုမိုဆိုးရြာေစ ႏုိင္တဲ့အေန အထား မွာရွိေနပါတယ္၊ မၾကာေသးမီက ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ အေနအထား မွာ လက္ရွိ ဒီဘေလာ့ ေတြဟာ မီဒီယာပိုင္းေတြမွာ ထိုးႏွက္တိုက္ခိုက္ မႈေတြဟာ ရွိေကာင္း ရွိေပမယ့္ တိုးတက္လာတဲ့ ဒီ ဘေလာ့နည္းပညာ အေနအထားမွာ ပိတ္ပင္ခဲ့မႈေတြဟာ အဆံုးရြားဆံုး အေျခအေနကို ေရာက္ရွိေနၿပီလို႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေတြးေခၚႏုိင္စြမ္း အေနအထားနဲ႔ဆိုရင္ ဒါဟာလံုး၀ကို မလိုလား အပ္တဲ့ အေနအထား တခုပါ။ ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ ဒီဘေလာ့ အေပၚမွာ သံုးသပ္ပိုင္ခြင့္၊ ေ၀ဖန္ပိုင္ခြင့္ မရွိဘူးဆို ေပမယ့္ ဒီနည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာမႈကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဟန္႔တား ပိတ္ဆို႔ႏိုင္စြမ္း မရွိဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ တယ္၊ ဒီေလာက္ နည္းပညာ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေနတဲ့ တဟုန္ထိုး တိုးတက္ေနတဲ့ globalizations ဆိုတဲ့ အေနအထားမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ေတြက အေနာက္ကို ျပန္လွည့္ဘို႔ လုပ္ေနတဲ့ ေျခလွမ္းမွား ေတြဘဲျဖစ္ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒါဟာ ခဏတာပဲ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္မယ္လု႔ိ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္၊ အခ်ိန္ႏွင့္ အမ်ွ တိုးတက္ေနတဲ့ ဒီ နည္းပညာ ေတာ္လွန္ေရးႀကီးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ ပိတ္ဆို႔မဟန္႔တား သင့္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္း အဓိပါယ္ေတြမွာ လက္ရွိ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ မူေဘာင္ကို ေက်ာ္လြန္ရင္ ေက်ာ္သြားႏုိင္ ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မျဖစ္သင့္တဲ့ အေနအထား၊ မျပဳမူ တတ္တဲ့ အေနအထား ကို ထပ္ၿပီးမေရာက္ ေအာင္လို႔ဘဲ တားဆီး ႏိုင္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ ေစာင့္စားရင္းနဲ႔ ဒီ post ကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးျဖစ္ခဲ့ တာပါ၊ မည္သည့္ စိတ္ထား၊ မည္သူတစ္ဦး တစ္ေယာက္၊ မည္သည့္ အဖြဲ႕အစည္း၏ ဂုဏ္ပုဒ္ တစ္ခုကိုမွ် တုိက္ခိုက္ ေ၀ဖန္ေရး သားထားျခင္း မဟုတ္ေသာ္ျငား ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ နည္းပညာ အနာဂါတ္ တခုမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း၊ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျဖစ္ေစ ခ်င္ေသာ သေဘာထားမ်ားျဖင့္ xxxx ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္ စားစြာျဖင့္ xxxx

0 မွတ္ခ်က္ေပးသြားတယ္: