Today I (ေန႔တေန႔ အပိုင္း-၁)

ေန႔တေန႔ ဆိုတာ လူတေယာက္ရဲ႕ ဘ၀ အဖို႔ အေတာ္အေလးကို အဓိပါယ္သက္ ေရာက္တယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္၊ ဒီလို အဓိပါယ္အရမ္း ရွိတဲ့ ေခါင္းစဥ္တခု ကို ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ ေလးတစ္ခုမွာ ေရးဘို႔ဆိုတာ အေတာ္ေလးကို နက္နဲပါတယ္၊ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီေခါင္းစဥ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူသားေတြရဲ႕ ဘ၀မွာ အဓိပါယ္ေတြက အမ်ိဳးမ်ိဳးသက္ ေရာက္ေနလုိ႔ပါ၊ ဒီလူဦးေရ သန္းေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ ရွိတဲ့ global ႀကီးမွာ ေန႔စဥ္ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ ဘာသာေရး စသည့္ ကိတ္စ အ၀၀ကို ေဆာင္ရြက္ေန႔ၾကတာဟာ ဒီ ေန႔ တစ္ေန႔ အေပၚမွာ ဘဲျဖစ္ပါတယ္၊ ဒီေခါင္းစဥ္ေလးတစ္ခု ကို ကၽြန္ေတာ္ေရးဖြဲ႕ဆိုတာ အင္မတန္မွ ခက္ခဲနက္နဲပါတယ္၊ state ေက်ာင္းသာဘ၀ တုန္းကေတာ့ ဒီလို ေခါင္းစဥ္မ်ိဳးေတြကို essays,letter ေတြ ကို ေရးခဲ့ဘူးၾကမွာ ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေရးခဲ့ဘူးပါတယ္၊ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ အေၾကာင္းေတြ၊ ကိုယ္ပိုင္အေၾကာင္းအရာေတြ စသည္ျဖင့္ေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ အခု ကၽြန္ေတာ္ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ့ နာမည္ Today ဆိုတဲ့ နာမည္ကေတာ့ ရိုးရုိးရွင္းလင္း ေလးျဖစ္ၿပီး လူသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေမြးဖြားခ်ိန္မွ ေသဆံုးခ်ိန္ အထိကို ကၽြန္ေတာ္နားလည္ ႏိုင္စြမ္း ရွိသေလာက္ ကို ေရးဖြဲ႔ခ်င္လို႔ ပါဘဲ၊ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသားေတြရဲ႕ future,past,present ေတြမွာ မရွိ မျဖစ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္ သြားၾကရမွာပါ၊ ယေန႔ မရွိရင္ အတိတ္၊ အနာဂတ္ ဆိုတာလည္း ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ buddhism ၀ါဒမွာ ယေန႔ ဟာ အင္မတန္မွ အေရးပါ အရာေရာက္ပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ လူသားတစ္ ေယာက္ဟာ အဘယ္အခ်ိန္၊ ရက္၊ ႏွစ္ မွာ ေသဆံုးမယ္ ဆိုတာကို အတိအက် မသိႏုိင္ပါဘူး၊ ယခုျဖစ္မယ္၊ ေနာက္တစ္ခ်ိန္ျဖစ္မယ္၊ ဟိုးေ၀းတဲ့အခါ က်မွဘဲ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ႏုိင္တယ္၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးကြဲျပား ေနတယ္၊ လူသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေမြးဖြားခ်ိန္ က စၿပီး ေသဆံုးခ်ိန္အထိ မည္သူမည္၀ါမွ် ယေန႔ လူေလာက ႀကီးမွာ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိ ေနႏိုင္မယ္ဆိုတာ သိမယ္မထင္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ အခုလုိ ယူဆတာဟာ ဘာသာေရး အရိပ္အ၀ါ တစ္ခ ုေအာက္ကေန ယူဆတာျဖစ္ ေကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္၊ ဒါေပမယ္ ဒါဟာ လက္ရွိျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အေနအထားရဲ႕ ထက္၀က္ေလာက္နီးပါး မွန္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္၊ စာဖတ္သူထင္တာက ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘာသာေရး အယူ၀ါဒတစ္ခု ေအာက္မွာ ခိုလႈံမိေကာင္း ခိုလႈံမိပါလိမ့္မယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဒါဟာ သက္၀င္ယံုၾကည္မႈ ျဖစ္ပါတယ္၊ အယူ၀ါဒနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး၊ လူသားတစ္ေယာက္ဟာ ေမြးဖြားမယ္၊ ေသဆံုးမယ္ ဆိုတာကို လံုး၀(လံုး၀)မသိႏုိင္ပါဘူး၊ ေန႔တစ္ေန႔ မွာေပါ့၊ ေန႔တစ္ေန႔ မွာဘဲ ေမြးဖြားၾကတယ္၊ ေန႔ တေန႔မွာဘဲ ေသဆံုးသြားၾက မွာပါ၊ ဒါကိုရင္ဆိုင္ဘို႔ အတြက္ လူသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ သူရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ေန႔ရက္ေတြ ဟာ ယေန႔၊ မနက္ျဖန္ ကို ျဖတ္သန္း သြားၾကရင္ ေတြ႕ၾက၊ ဆံုၾက၊ ခြဲခြာၾက၊ ခ်စ္ၾက၊ မုန္းၾက နဲဲ႔ ဘဲ အဆံုးသတ္ သြားၾကတယ္၊ ရင္ဆိုင္ႏုိင္ဘို႔ အတြက္ သူတို႔မွာ အင္အား ေတြမရွိၾကဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ေပါ့၊ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ေန႔တစ္ေန႔ ေပါင္းမ်ားစြာ ဟာ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ နာရီေတြ၊ ရက္ေတြ၊ လေတြ၊ ႏွစ္ ေတြနဲ႔ ဘဲ ကုန္ဆံုးသြား ၾကရတယ္၊ ၀မ္းနည္းစရာ ေကာင္းတာက ဒါေတြကို ေန႔တေန႔မွာ ကုစားႏိုင္တယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သေဘာမေပါက္ လို႔ဘဲျဖစ္ပါတယ္၊ အခ်ိန္ေတြ နာရီေတြဟာ တျဖည္းျဖည္း တေရႊ႕ေရႊ႕ နဲ႕ ကုန္းဆံုးသြားလိုက္တာ ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ global ႀကီး ကေန႔ မေရမတြက္ႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ပါဘဲ ၊၊

0 မွတ္ခ်က္ေပးသြားတယ္: