ႏွစ္ေဟာင္း 2007 ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္

မၾကာခင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ကာလ အပိုင္းအျခား တစ္ခုျဖစ္တဲ့ ရက္ေပါင္း (၃၆၅)ရက္ =(၁၂)လ =(၁)ႏွစ္ ကုန္ဆံုးေတာ့ မွာျဖစ္ပါတယ္၊ ဘာလိုလို နဲ႔ဘဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသား အားလံုး သက္တမ္း ေနာက္ထပ္ ထပ္တိုး ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္၊ ဘယ္လိုမွ ေရွာင္လႊဲလို႔ မရတဲ့ ေျပာင္းလဲျခင္း ကာလ အပိုင္း အျခား အသစ္ တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ တို႔ေတြ ထပ္ၿပီး ရင္ဆိုင္ၾက ရဦးမွာပါ။ ဒီေနရာမွာ နည္းနည္း နားလည္မႈ ေလးေတြ၊ ခံစားခ်က္ ေလးေတြ အနည္း ငယ္ တိမ္းေစာင္း သြားႏုိင္ ပါတယ္၊ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ဟာ ေနာက္ထပ္ အျခား တစ္ခုမွာ ထပ္တူညီ ႏုိင္ဘုိ႔ ဆိုတာဟာ အင္မတန္ မွကို ျဖစ္ႏုိင္ေခ် နည္းပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ အေနနဲ႔ေတာ့ အခ်ိဳ႕တစ္၀က္(အခ်ိန္ အပိုင္း အျခား) ကိုေတာ့ အရမ္း ႏွေျမာမိ ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ လည္း အရမ္း ကို ေနာက္က် ခဲ့ၿပီလို႔ ထင္တယ္ ေလ။ ဘယ္တတ္ ႏုိင္ေတာ့ မလဲ။ တခ်ိဳ႕ ပညာရွိ၊ ေလာကနီတိ ေတြ အဆို အရေတာ့ လက္ရွိ အခ်ိန္ ကိုဘဲ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ပါတဲ့ဗ်၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီစကား လံုးဟာ လက္ရွိ အခ်ိန္ အတိုင္း အတာ တစ္ခုမွာ မွန္ခ်င္မွ မွန္ပါ လိမ့္မယ္ လု႔ိကၽြန္ေတာ္ ယူဆတယ္၊ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ေလာေလာ ဆယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ပညာရွိ အေတြး အေခၚရွင္ တစ္ေယာက္ မဟုတ္တာရယ္ ေနာက္ၿပီး အဲဒီစကား လံုးထဲက ဆိုလိုရင္းေတြ ဟာ မွန္သင့္သ ေလာက္လည္း မွန္ခဲ့တာ ရယ္ေၾကာင့္ပါ၊ ဒါေပမယ့္ လက္ရွိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆီမွာ ျဖစ္ေပၚ ေနတဲ့ အေန အထားေတြ၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာ လူမ်ိဳး တုိင္းရင္းသား ေတြရဲ႕ ေရာင့္ရဲ တင္းတိမ္ တဲ့ စိတ္ေတြဟာ အဆိုပါ အခ်က္ အလက္ေတြ ေပၚမွာ မွီခို ေနပါတယ္၊ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အေနာက္ ဆီကို ျပန္လည္ အတင္း ဆြဲပို႔ေန တာလို႔ဘဲ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္က ေခါင္းစဥ္ ဆိုလိုရင္းဟာ ႏွစ္သစ္တစ္ခု ကို အင္မတန္မွ ၀မ္းေျမာက္ ၀မ္းသာ ႀကိဳဆိုခ်င္လို႔ ဒီ commet တစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးခဲ့တယ္ ဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္စာရဲ႕ ဆိုလိုရင္း ေတြဟာ တစ္စံု တစ္ခုဆီကို ဦးတည္ ေနမယ္ဆိုတာ စာဖတ္သူ အေနနဲ႔ ရွင္းမျပ ေပမယ္လည္း နားလည္ ေပးလိမ့္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ယူဆတယ္၊ ဘယ္တတ္ႏိုင္ ပါမလဲဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ေတြဟာ အေမွာင္ထုနဲ႔ အမည္း ေရာင္ သံစဥ္ ဘက္ကို အတင္း တြန္းပို႔ခံေန ရတာဘဲေလ၊ ဒါကိုေတာ့ ဘယ္သူက တတ္ႏုိင္ ပါ့မလဲ၊ ကဲဒါေတြ ထားပါဦး၊ ကၽြန္ေတာ္အေနဲ႔ အခု ကုန္ဆံုးခဲ့ၿပီ ျဖစ္တဲ့ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ႀကီးမွာ ဘာေတြဟာ လက္ရွိ ဘ၀ႀကီးမွာ ထူးထူး ျခားျခား ျဖစ္ခဲ့သလဲ့ ဆိုရင္ေတာ့ အသက္အပိုင္း အျခား၊ ကာလ အပိုင္းအျခားနဲ ဆိုရင္ေတာ့ (-) ဆီကို ဦးတည္ေန ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ လက္ရွိ ပတ္၀န္းက်င္၊ လက္ရွိ ျဖစ္ေပၚ ေနတဲ့ အေန အထား ဆိုရင္ေတာ့ (-)လည္း မဟုတ္ (+)လည္း မဟုတ္ ျပန္ေတာ့ တာကို ေတြ႕ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ျခံဳၿပီးေတာ့ ၾကည့္လိုက္ရင္ ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ဘဲ ဘ၀ေတြဟာ ေမွ်ာ္လင့္ ခ်က္ေတြ၊ စိတ္ကူး ယဥ္မႈေတြ၊ ေပးဆပ္ မႈေတြ၊ ပိုင္ဆိုင္လို မႈေတြ၊ ရယူလို မႈေတြ၊ အသနားခံ မႈေတြ၊ အေစာ္ကား ခံမႈေတြ နဲ႔ အညတရ ဘ၀ကေန ဘယ္ေတာ့ မ်ားလြတ္ပါ့ မလဲဆို ရင္းနဲ႔ေပါ့ xxxx တကယ္ လည္း ေမွ်ာ္လင့္ ခဲ့ပါတယ္၊ ကံ xxxx ရွိေပမယ္၊ ၀ီရိယ၊ ဥာဏ္၊ ဇြ၊ လံုးလ ေတြရွိ ပေစဦး xxxx အခု ၂၁ ရာစု အလြန္မွာ အလြန္တရာ မွကို ေခတ္စား လာတဲ့ ပိုက္ဆံ ရွိရင္ ဘာမဆို ျဖစ္ႏုိင္တယ္ ဆိုတာရယ္၊ ငါ့ xx ဟာ၊ ငါ့ xx မိသားစု၊ ငါ့ xx အသိုင္း အ၀ိုင္း၊ ငါ့ xx တပည့္ေတြ အတြက္ ဆိုတဲ့ ေဒ၀ဒတ္ ဥာဏ္ေတြ ေၾကာင့္လည္း အဲဒီ ကံ၊ ဥာဏ္၊ ၀ီရိယ၊ ဇြဲ ဆိုတဲ့ ကယ္တင္ရွင္ႀကီး၊ သူရဲေကာင္းႀကီး ေလး ေယာက္ ဟာ အမုန္း တရားေတြ၊ မနာလိုမႈေတြ၊ ရယူလိုမႈေတြ၊ တိုက္ခိုက္ခ်င္ စိတ္ေတြ၊ စေတးခ်င္ စိတ္ေတြ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ သြားၿပီလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္ ။

0 မွတ္ခ်က္ေပးသြားတယ္: