သူမ

တစ္ခ်ိန္က ....... သူမ


ေရးမယ့္ ေရးျပန္ေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ္ခံယူခ်က္ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ကြဲလြဲသြားျပန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမာ္ဒန္ ေခတ္ကာလမွာ " မ " အေၾကာင္းေတြကို ကဗ်ာစာေပ ေတြနဲ႔ ဖြဲ႕ႏြဲ႕ ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူမ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေရး တတ္ခ်င္ခဲ့တယ္။ ဖြဲ႕ႏြဲ႕ခ်င္ခဲ့တယ္။ ခံစားခ်င္ခဲ့တယ္။ သီကံုးခ်င္ခဲ့တယ္။ လြမ္းေမာခ်င္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီလြမ္း ေမာဘြယ္ ဟာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ သူ နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အလွမ္းေ၀း ခဲ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ အတိတ္အခ်ိဳ႕ကို ျပန္ေႏြး ေနမိတယ္။ အရာ အားလံုးဟာ မေန႔ တစ္ေန႔ကလို ကၽြန္ေတာ္(သူ႔) ရင္ မွာေတာ့ လတ္ဆတ္ေနတယ္။ သူမ ရင္ မွာေတာ့ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့၊ မေတာ္တဆ၊ တိုက္ဆိုက္ သြားတာက လည္း ျဖစ္ႏုိင္တယ္။ ျဖဴစင္တဲ့ အရာတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္(သူ) ျမတ္ႏိုး မိတယ္။ အဲဒါက သူမ ပါဘဲ။ အေခ်ာ၊ အလွပေဂးေလးမ်ား မ်ားလြန္းလွတဲ့ အခ်ိန္မွာ ျဖဴစင္မႈ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္(သူ) သြားေတြ႕တယ္။ အလွမ္းကေတာ့ အေတာ္ေ၀းတယ္။ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ အရာတစ္ခုနဲ႔ နီးစပ္ဘို႔ ကၽြန္ေတာ္(သူ) ႀကိဳးစားမိတယ္။ ျဖဴစင္မႈ အေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္(သူ)ဘက္ က အေရာင္ဆိုးခ်င္ခဲ့တယ္။ ဒါကိုေတာ့ သူမ တစ္ေန႔မွာ သတိထားမိတယ္။ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္(သူ) ၀မ္းသာမိတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကံၾကမာက ကၽြန္ေတာ္(သူ)အေပၚကို လွည့္စားခဲ့တယ္။ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္(သူ)နဲ႔ သူမ ေ၀းခဲ့တယ္။ သူမကေတာ့ တစ္ခ်ိန္ခိ်န္မွာ မွာေမ့ ေပ်ာက္ႏုိင္မယ္ ထင္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္(သူ)မွာေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏုိင္ခဲ့ဘူး။ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ပင္ ကုန္ဆံုး သြားပါေစ ကၽြန္ေတာ္(သူ)မွာေတာ့ သူမနဲ႔ ပတ္သက္ခဲ့တာ၊ သူမနဲ႔ ရင္းႏွီးခဲ့ တာေတြဟာ အျမဲသတိရ ေနခဲ့တယ္။ တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္(သူ႔) University ကို အေၾကာင္းတစ္ခုခု နဲ႔သြားျဖစ္တယ္။ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ သူမ ေတြ႕ဆံုမိတယ္။ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ေနရာ၊ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့အခ်ိန္ မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္(သူ) ေပ်ာ္ရႊင္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ ခဏတာပါ။ သူမနဲ႔ အတူ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ ပါလာတယ္။ အခ်င္းခ်င္း စကား ေျပာျဖစ္တယ္။ သူမ ပါလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္(သူ)ကို မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ တခဏ အတြင္းမွာ တစ္ခ်ိန္က ေမွ်ာ္လင့္မိတဲ့ အရာ၊ စိတ္ကူးယဥ္ မိတဲ့အရာ တိမ္ေတြလို၊ ျမဴခိုးေတြလို လႊင့္ပါး ေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္(သူ)သိ သြားပါၿပီ။ သိခဲ့ၿပီ။ သူမ .............. သူ မဟုတ္တဲ့ အရာကို ေရြးခ်ယ္ သြားခဲ့ၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္(သူ႔)မွာေတာ့ သူမနဲ႔ ဟိုးအေ၀းဆံုး .... အေ၀းဆံုး တစ္ေနရာကို ......။

 
ေကေမာင္ၿငိမ္း

3 မွတ္ခ်က္ေပးသြားတယ္:

RePublic said...
December 7, 2008 at 2:00 PM

သူနဲ႕ သူမ ၾကားမွာ ေခါင္းမူးသြားျပီ ကိုေကျငိမ္း ၊၊ မေသာက္ပဲ မူးသြားျပီဗ်ာ ၊၊ စသြားပါတယ္ ၊။ ဟီး

ေခါင္ေခါင္ said...
December 8, 2008 at 5:08 PM

သူမ .. ေတြ.. သူေတြ.. အဟား ကို၀ီ ေျပာသလုိပဲ..
နဲနဲမူးသြားတယ္....

Unknown said...
December 9, 2008 at 10:28 PM

အေပၚက အစ္ကို နွစ္ေယာက္ေၿပာသလုိပဲဗ်
သူနဲ႔ သူမ ၾကားရမ္းေနတယ္........ေတာ္ေတာ္ၾကိဳးစား
ဖတ္ရတယ္.......ေကာင္းတာေတာ့ေကာင္းတယ္ဗ်ာ
မ်က္စိေနာက္တာကလြဲရင္ေပါ့.....ဟီး