!STOP This Site is Blocked by MPT (Part II)

 ကၽြန္ေတာ္အခု ဒီေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေရးတာ ဒါနဲ႔ဆို (၂)ႀကိမ္ ေျမာက္သြားၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာျပည္မွာ အင္တာ နက္ သံုးစြဲသူေတြ မေတြ႕ခ်င္၊ မျမင္ခ်င္၊ မၾကားခ်င္ တဲ့ ဒီစကား လံုးႀကီး အေၾကာင္း ပါဘဲ၊ ဘာကို ဆိုလိုတာလဲ၊ ဘာအေၾကာင္း ေၾကာင့္သူက ဒါကို သံုးစြဲခြင့္ မေပးရတာလဲ၊ ဘာေတြ ေပၚမွာ အေျခခံၿပီး ဒါကို သူတို႔ တစ္ဖက္သက္ လုပ္ေနၾက ရတာလဲ၊ သူတို႔က ေျပာတယ္ ၊ အားလံုး သိမယ္ထင္တယ္၊ သူတို႔ ဖြင့္ဆိုထားတဲ့ ဥပေဒ အဓိပၼါယ္ ေတြနဲ႔ဘဲ၊ ဘာေၾကာင့္လဲ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရမ္းသိ ခ်င္ၾကမွာ ပါဘဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏုိင္ငံဟာ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၥဘာသာ ႏုိင္ငံ ဆိုတာ တစ္ကမၻာလံုး သိၾကတယ္၊ ရိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ဓေလ့ထံုးတမ္း အစဥ္လာ ေတြကို တျခား(အိမ္နီခ်င္း) ႏိုင္ငံေတြ ထက္ေတာင္ တန္ဖိုး ထားတယ္၊ ဂုဏ္ယူ ၾကတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ရွိမွာ ၾကံဳေတြ ေနၾကတဲ့ ဒီ ၂၁ ရာစု အလြန္ ႀကီးမွာ အင္မတန္ ခတ္စားလာတဲ့ globaliazation ဆိုတဲ့ စနစ္ ႀကီးထဲမွာ တျခား အေနာက္ႏိုင္ငံက ယဥ္ေက်းမႈေတြ၊ အထူးသျဖင့္ အေမရိကားကhollywood တုိ႔လို မီဒီယာ၊ ရုပ္ရွင္၊ သီခ်င္း၊ ဇာတ္လမ္း စသည္ျဖင့္ ထိုးေဖာက္ လာတဲ့ မေကာင္းတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ ေတြ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ တို႔လို မသိနား မလည္ေသးတဲ့ လူငယ္ေတြ အတုခိုး လာႏိုင္တဲ့ အတြက္ အတုမခိုး ႏုိင္ ေအာင္ တားဆီးထားတယ္ ဆိုတာ တစ္ခ်ိဳ႕ တစ္၀က္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္ ေပးလု႔ိရ ပါတယ္၊ ဒါဟာ အမ်ိဳး ဘာသာ သာသနာ ယဥ္ေက်းမႈ နဲ႔မွ မကိုက္ညီ ဘူးကို၊ ေနာက္ၿပီး အခု ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏုိင္ငံရဲ႕ လက္ရွိအေန အထားမွာ တစ္မ်ိဳး တစ္ဖံု ပတ္သက္ ေနတဲ့ politicalဆိုဒ္ေတြကို ဘေလာ့ တယ္ဆိုတာလည္း ဒါဟာ လက္ခံ ေပး လို႔ရပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ဗ်ာ အခုသိတဲ့ အတိုင္းဘဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနတဲ့ website သံုးပံု တစ္ပံု ေက်ာ္ေက်ာ္နီးပါး ေလာက္ကို ပိတ္ပင္ (ဘမ္းထားတာ)ကို ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နည္းနည္းမွ ဘ၀င္ မက် ပါဘူး၊ ထားပါ ေတာ့ဗ်ာ၊ ဘယ္တတ္ ႏုိင္ပါ့မလဲ၊ ဟုတ္တယ္ မလား ။ ကဲအခုကၽြန္ေတာ္ ဥာဏ္မီ သေလာက္ ေရးထားတဲ့ this site is blocked by MPT (Part-II) ကေတာ့ ဒီမွာ ခဏ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါမယ္၊

0 မွတ္ခ်က္ေပးသြားတယ္: